Elérhetők vagyunk minden nap 9-18 óráig

KAPCSOLATTARTÁS A MUNKAVÉDELMI HATÓSÁGGAL, HATÓSÁGI ELJÁRÁSBAN A MEGBÍZÓ KÉPVISELETE 


Az ügyfél képviselete a hatósági ellenőrzések és auditok során.

A szolgáltatás során összekötőként működünk az ügyfél és a szakhatóság között, hogy biztosítsuk az ügyfél érdekeinek védelmét és az összes vonatkozó előírás betartását.

A hatóság az ellenőrzések során azt vizsgálja, hogy az ügyfél betartja-e a vonatkozó előírásokat. A mi szerepünk az, hogy támogatást és szaktanácsot nyújtsunk önöknek ezen ellenőrzések során, és képviseljük az érdekeit a hatósággal való kapcsolattartás során.

A képviselet számos tevékenységet foglalhat magában, beleértve:

  • A szabályozási követelmények áttekintése és annak biztosítása, hogy az ügyfél megfeleljen
  • Az ügyfél felkészítése ellenőrzésekre, auditokra vagy vizsgálatokra
  • Az ügyfél elkísérése az ellenőrzések során, támogatás és tanácsadás
  • A szabályozó hatóság által megállapított megállapításokra vagy jogsértésekre való reagálás
  • Tárgyalás a szabályozó hatósággal az ügyfél nevében a felmerülő problémák vagy viták megoldása érdekében

Összességében az ügyfél képviseletének célja a hatósági ellenőrzésekben annak biztosítása, hogy az ügyfél továbbra is betartsa az összes vonatkozó előírást, és az esetleges problémákat vagy jogsértéseket időben és hatékonyan kezeljék.